ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA:/ar
ZAMEK KSIĄŻĄT POMORSKICH W SZCZECINIE
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA:
Wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie
- Zamawiający:
Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie,
Tel.: (91) 434 83 11,
Fax: (91) 434 79 84,
Forma prawna: wojewódzka osoba prawna – Instytucja Kultury,
Rodzaj działalności podstawowej: Działalność domów i ośrodków kultury,
Regon: 810543200
NIP : 851-020-72-76
Adres poczty elektronicznej prowadzonego postępowania:
e-mail:
Godziny pracy: 0730 – 1530 od poniedziałku do piątku
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady/UE/2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE L2016, Nr 119, s.1) [dalej RODO] oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
Usługa obejmuje m.in.:
- prowadzenie analizy i oceny ryzyka przetwarzanych danych osobowych przez Zamek Książąt Pomorskich;
- informowanie administratora oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie;
- monitorowanie przestrzegania wymogów RODO i innych przepisów o ochronie danych oraz polityki administratora w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym podział obowiązków, działania zwiększające świadomość, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązane z tym audyty;
- udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania zgodnie z art. 35 RODO;
- współpraca z organem nadzorczym - Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z uprzednimi konsultacjami, o których mowa w art. 36, oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach;
- Usługa będzie wykonywana w czasie i miejscu wybranym przez Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że w zakresie, w jakim będzie to celowe lub żądane przez Zamawiającego, usługa będzie wykonywana w siedzibie Zamawiającego ( minimum 2 godziny w tygodniu) w terminie uzgodnionym między Stronami.
- Rodzaj zamówienia: usługa.
- Tryb postępowania
- Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zasadami realizacji zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązującymi w Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie.
- Sposób upublicznienia zapytania ofertowego: strona BIP Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie.
- Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie:
od dnia 1 sierpnia 2023 roku do dnia 31 lipca 2024 roku.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty jakie należy złożyć na potwierdzenie spełnienia tych warunków oraz ocena spełnienia tych warunków
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego oraz nie podlegają wykluczeniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
- uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
- sytuację ekonomiczną lub finansową;
- zdolność techniczną lub zawodową, tj: wykażą, ze posiadają pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji Inspektora Ochrony Danych w instytucjach publicznych.
- Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do zapytania) ma obowiązek wykazać posiadane przez siebie doświadczenie ze wskazaniem dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane.
- Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia OC prowadzonej działalności gospodarczej na sumę co najmniej 50.000,00 zł.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243 ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498 ze zm.).
- W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, z udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą złoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- W przypadku wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty dostępności dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
- Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835):
- wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835);
- wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835);
- wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust 6. powyżej.
- Potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku przesłanek wykluczenia z postępowania nastąpi w oparciu o analizę przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów o których mowa w niniejszym rozdziale metodą spełnia/nie spełnia.
- Sposób porozumiewania się z Wykonawcami
- Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, dokumentów, wyjaśnień, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się za pomocą poczty elektronicznej pod adresem e-mail:
- Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
Pani Anita Czerw-Fabiszewska, tel. 91 434 83 14.
- Opis sposobu przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania oferty.
- Ofertę składa się na formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub wskazanie ich dostępności w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,
- dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),
- dokument pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o zakresie co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy),
- dowód poświadczający posiadanie wymaganego doświadczenia określonego w sekcji V, ust. 1 pkt 4),
- polisę ubezpieczenia OC na sumę co najmniej 50 000,00 zł (oryginał lub kopia poświadczona przez osobę upoważnioną do podpisania oferty).
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika należy załączyć dokument pełnomocnictwa
- Ofertę należy złożyć do dnia 17.07.2023 do godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego: Zamek Książąt Pomorskich, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, sekretariat pok. nr 206 (wejście A ), w zamkniętej kopercie z nazwą Wykonawcy i oznaczeniem postępowania
lub w postaci elektronicznej (mailowej) na adres: i należy ją przesłać w formacie .doc. lub .pdf. z tytułem wiadomości „Znak sprawy: Oferta na wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie”.
- Za termin złożenia oferty uważa się termin jej dotarcia do Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe wpłynięcie oferty.
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty w postępowaniu spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
- Oferta oraz oświadczenia, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do ich treści.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Informacja o zmianie lub wycofaniu oferty powinna być doręczona Zamawiającemu w formie określonej w ust. 5, przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian po upływie terminu składania ofert.
- Termin związana ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert.
- Opis sposobu obliczenia ceny
- Wykonawca zobowiązany jest podać wartość netto a także cenę oferty w formularzu oferty (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
- W cenie oferty należy uwzględnić podatek od towarów i usług (VAT) jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlegają obciążeniu podatkiem od towarów i usług i innymi podatkami i opłatami, jeżeli występuje taki obowiązek.
- Cena całkowita oferty musi obejmować w kalkulacji wszystkie koszty i składniki, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca oblicza cenę oferty na podstawie opisu przedmiotu zamówienia.
- Ceną oferty jest maksymalna cena brutto.
- Cena nie podlega waloryzacji w trakcie realizacji zamówienia.
- Oferowana cena jest ceną ryczałtową (stałą).
- Przy wyliczaniu wartości cen poszczególnych elementów należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny.
- Jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej parametr setny zaokrągla się w górę.
- Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie złoty polski (PLN). Zamawiający nie przewiduje dokonywania rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych.
- Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
- Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium: 100 % ceny.
- Sposób oceny ofert:
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium max. 100 punktów.
Oferta zawierająca najniższą cenę otrzyma maksymalna liczbę punktów, a pozostałe oferty proporcjonalnie mniej wg. wzoru:
Oc=Cmin/Co x 100
Gdzie:
Oc – ocena punktowa badanej oferty
Cmin – cena najniższa z ofert
Co- cena badanej oferty podlegającej punktacji.
- Zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (stosując stupunktową skalę ocen, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku).
- Jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
- Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie w toku postępowania.
- Formalności po wyborze oferty w celu zawarcia umowy oraz istotne postanowienia umowy
- Informacja o wyborze oferty zostanie przesłana Wykonawcom drogą elektroniczną.
- Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę zgodnie z projektem umowy (istotnymi postanowieniami umowy) stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Umowa zostanie zawarta w siedzibie Zamawiającego, przed upływem terminu związania ofertą lub w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
- Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynikać będzie, że osoba, która będzie podpisywała umowę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, załączyć należy dokument pełnomocnictwa wystawiony w sposób określony przepisami prawa cywilnego.
- W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. jego członków do czasu wykonania zamówienia.
- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych [Dane]
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [dalej: RODO], informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamek Książąt Pomorskich z siedzibą: 70-540 Szczecin, ul. Korsarzy 34, instytucja kultury Województwa Zachodniopomorskiego, wpisana do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Samorząd Województwa pod nr RIK/1/99/WZ, e-mail. zamek@zamek.szczecin.pl tel. +48 91 434 83 11, [dalej: Administrator, Zamek].
- Inspektor Ochrony Danych dostępny jest pod adresem: Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie 70-540 Szczecin, ul. Korsarzy 34, e-mail: iod@zamek.szczecin.pl, telefon: +48 91 434 83 11;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym i wyborem wykonawcy w postępowaniu;
- Przetwarzanie Pani/Pana Danych Usługodawcy będzie się odbywać:
- w celach związanych z przeprowadzeniem zapytania ofertowego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO,
- w prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Zamek, polegających na: obronie przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z prowadzonym zapytaniem ofertowym lub dochodzeniu takich roszczeń,
- w celu: ochrony mienia województwa przy zastosowaniu monitoringu wizyjnego, na podstawie: art. 6 ust. 1 lit e. RODO w związku z art. 60a ustawy z dnia 5 czerwca 1998 o samorządzie województwa.
- Przetwarzanie Danych ewentualnych pracowników lub podwykonawców Wykonawcy, będzie się odbywać:
- w prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Zamek, polegających na: obronie przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z prowadzonym zapytaniem ofertowym, dochodzeniu takich roszczeń, kontakcie z osobami będącymi pracownikami lub podwykonawcami Wykonawcy, którymi Wykonawca będzie się posługiwał w celu złożenia oferty w postępowaniu, na podstawie art. 6 ust.1 lit. f. RODO,
- w celu ochrony mienia województwa przy zastosowaniu monitoringu wizyjnego, na podstawie: art. 6 ust. 1 lit c. RODO w związku z art. 60a ustawy z dnia 5 czerwca 1998 o samorządzie województwa.
- Dane będą przechowywane przez Zamek przez okres prowadzenia zapytania ofertowego i wyboru wykonawcy w postępowaniu, a po jego przeprowadzeniu przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązków nałożonych na Zamek na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jak również do czasu upływu okresu przedawnienia roszczeń stron postępowania. W zakresie monitoringu wizyjnego, Dane będą przechowywane przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy od dnia nagrania.
- Dane nie będę służyły podejmowaniu decyzji, która opiera się tylko na zautomatyzowanym przetwarzaniu Danych, w tym profilowaniu.
- Uprawnienia wynikające z RODO
W każdym czasie podmiot którego dotyczą Dane, jest uprawniony do żądania:
- dostępu do Danych,
- sprostowania Danych,
- usunięcia Danych lub ograniczenia ich przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Danych, w szczególności poprzez wysłanie e-mail na adres: iod@zamek.szczecin.pl;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie Danych jest niezbędne do przeprowadzenia zapytania ofertowego i wyboru wykonawcy w postępowaniu. Niepodanie Danych skutkowało będzie odmową udziału w postępowaniu. Wstęp na teren obiektu wiąże się z utrwaleniem wizerunku w ramach monitoringu wizyjnego, prowadzonego m.in. w celu realizacji obowiązku ustawowego ochrony mienia województwa.
- Dane mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów, podmiotom upoważnionym na podstawie zawartych przez Zamek umów powierzenia.
- Informacje zawarte w niniejszym paragrafie mogą ulec zmianie. W takim przypadku Zamek poinformuje o ich zmianie, przy czym taka zmiana informacji nie będzie stanowiła zmiany zapytania ofertowego.
- Wykonawca obowiązany jest poinformować swoich ewentualnych pracowników lub podwykonawców, o powyższych informacjach jak również o tym, iż Dane takich pracowników lub podwykonawców Wykonawcy, pozyskane zostały przez Zamek od Wykonawcy lub ze źródeł publicznie dostępnych a także, iż Zamek przetwarzał będzie ich dane w postaci: Imienia, Nazwiska, powiązania z Wykonawcą i jego rodzaju, kontaktowego numeru telefonicznego i adres e-mail.
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewniania zgodności przetwarzania danych ze wszelkimi, obecnymi oraz przyszłymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w szczególności zaś z RODO;
- Wykonawca oświadcza, iż dysponuje podstawą prawną do udostępniania Zamkowi danych pracowników lub podwykonawców, którymi będzie się posługiwał w trakcie prowadzenia zapytania ofertowego i złożeniu oferty w postępowaniu oraz zobowiązuje się utrzymać przedmiotową podstawę przez cały okres trwania postępowania.
- Postanowienia końcowe
- oczywistych omyłek pisarskich,
- oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- innych omyłek polegających na niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem ofertowym, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty
- zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawcy do złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie oświadczeń i dokumentów złożonych w postępowaniu, chyba, że:
- oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub
- zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
- Zamawiający wybierze Wykonawcę, który złoży najkorzystniejszą ofertę oraz spełni wymogi formalne.
- Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta na warunkach określonych w załączonym projekcie umowy (istotnych postanowieniach umowy).
- Skuteczne zawarcie umowy nastąpi w momencie podpisania umowy pod rygorem nieważności.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie.
- Ogłoszenie, a także warunki postępowania mogą być zmienione lub odwołane przed upływem terminu składania ofert.
Załączniki:
Zapytanie Ofertowe.docx (38,62KB)
Nr 1 - Załącznik nr 1 - formularz ofertowy wzór 003.docx (29,19KB)
Nr 2 - Załącznik nr 2 Wzór Umowy_RODO 005.doc (60,00KB)
Nr sprawy: 1/312/2023 ACF Szczecin 13.07.2023 r.
Dotyczy: zapytania ofertowego na Wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie.
INFORMACJA O ZMIANIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie informuje o zmianie zapisów rozdziału XI zapytania ofertowego - Informacji o przetwarzaniu danych osobowych, które otrzymują następujące brzmienie:
XI. Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych [DANE]
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
[dalej: RODO] informujemy:
1. Administratorem danych osobowych jest Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie, Instytucja kultury Województwa Zachodniopomorskiego z siedzibą: 70-540 Szczecin, ul. Korsarzy 34, adres poczty elektronicznej: telefon: +48 91 434 83 11 [dalej: Administrator, Zamek].
2. Inspektor ochrony danych osobowych jest dostępny siedzibie Zamku lub pod adresem e-mail: telefon kontaktowy: +48 91 434 83 11.
3. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych [dalej: Dane] będzie się odbywać w celu:
a) przeprowadzenia zapytania ofertowego w trybie zamówienia publicznego nr 1/312/2023 ACF, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
b) związanym z ochroną Zamku, ponieważ wejście na teren obiektu wiąże się z utrwaleniem wizerunku osób fizycznych poprzez stosowanie monitoringu wizyjnego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO, w związku z ustawą o samorządzie województwa.
4. Odbiorcami Pani/Pana Danych mogą być osoby lub podmioty, którym na podstawie przepisów prawa udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania oraz podwykonawcom Zamku upoważnionym na podstawie zawartych umów o współpracy, w tym umów powierzenia.
5. W każdym czasie jest Pani/Pan uprawniona/y do:
a) dostępu do swoich Danych, zgodnie z art. 15 RODO,
b) sprostowania Danych, zgodnie z art. 16 RODO,
c) ograniczenia przetwarzania Danych, zgodnie z art. 18 RODO.
W związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym w trybie zamówienia publicznego, osobom fizycznym których Dane są przetwarzane nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia Danych, na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b) RODO,
b) prawo do przenoszenia Danych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Danych, ponieważ przetwarzanie Danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
W każdym czasie osoba fizyczna, której Dane są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Podanie Danych jest wymogiem umownym związanym z udziałem Pani/Pana w niniejszym
zapytaniu ofertowym. Wstęp na teren Zamku wiąże się z utrwaleniem wizerunku w ramach
stosowanego monitoringu wizyjnego.
7. Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązków nałożonych na
Zamek na mocy obowiązujących przepisów prawa. W zakresie monitoringu wizyjnego Dane
będą przechowywane przez okres nie przekraczający 3 miesięcy od dnia nagrania.
8. Dane nie będę służyły do podejmowania decyzji, która opiera się na ich zautomatyzowanym
przetwarzaniu, w tym nie będą profilowane.
Dyrektor Zamku Książąt Pomorskich
w Szczecinie
/ - /
Barbara Igielska
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU
Szanowni Państwo,
W związku z otrzymaniem pytań do zapytania ofertowego na wykonanie zadań Inspektora Ochrony Danych nr 1/312/2023 ACF zamawiający przedłuża termin składania ofert na dzień 20.07.2023 r. do godz. 15:00.
Treść pytań i odpowiedzi udostępniona zostanie niezwłocznie na stronie postępowania .
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU.pdf (80,97KB)
Nr sprawy: 1/312/2023 ACF Szczecin 18.07.2023 r.
Dotyczy: zapytania ofertowego na Wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie.
ODPOWIEDZI NA PYTANIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie informuje, że w dniu 12.07.2023 r. wpłynęły pytania do zapytania ofertowego na Wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie o następującej treści:
Pytanie 1:
Ilość procesów przetwarzania danych osobowych zawartych w rejestrze czynności przetwarzania (np. rekrutacja, obsługa klienta etc.)
Odpowiedź Zamawiającego:
Kilkadziesiąt operacji przetwarzania danych
Pytanie 2:
Ilość komórek organizacyjnych różniących się zadaniami (np. Wydział kadr, Wydział IT, etc.)
Odpowiedź Zamawiającego:
Zgodnie ze strukturą ZKP obecnie jest 16 komórek organizacyjnych.
Pytanie 3:
Ilość systemów informatycznych przetwarzających dane osobowe (np. "Płatnik" etc.)
Odpowiedź Zamawiającego:
Obecnie ZKP korzysta z trzech systemów informatycznych przetwarzających dane osobowe.
Czy mają Państwo aktualnie powołanego IOD? Czy jest to firma zewnętrzna (jaka)?
Do 31.07.2023 r. IOD obsługuje firma zewnętrzna wybrana w trybie zapytania ofertowego. Dane firmy :
Bezpieczeństwo Informacji Telekomunikacyjnych „ BI-TEL” Ryszard Chwastek
Pytanie 5:
W zapytaniu wspomniane jest, że dyżur IOD ma się odbywać cotygodniowo na min. 2 godziny – czy ze względu na dość poważną logistykę i odległość do Zamku dopuszczą Państwo zamiennie wizytę fizyczną 1 raz w miesiącu na 8 godzin? (w pozostałym czasie pełna obsługa zdalna mail, telefon we wszystkie dni robocze).
Odpowiedź Zamawiającego:
W przedmiotowym zapytaniu ofertowym w dziale II pkt. 2.oreślono sposób wykonywania usługi. Jest to warunek konieczny. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę sposobu świadczenia usługi.
Pytanie 6:
Jakim budżetem rocznym/miesięcznym (brutto) Państwo dysponują na realizację obsługi IOD na 2023 r.?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający dysponuje na obsługę IOD budżetem rocznym 19.200 zł. brutto od 01.08.2023 r. do 31.07.2024
Pytanie 7:
Jaki budżet roczny/miesięczny (brutto) jest przeznaczany aktualnie na obsługę IOD jeśli obsługuje Państwa firma zewnętrzna?
Odpowiedź Zamawiającego:
Budżet miesięczny – 1.600,00 zł. brutto, budżet roczny – 19.200,00 zł. brutto
Z upoważnienia Dyrektora Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie Barbary Igielskiej
Jędrzej Wijas /--/
informacja z wyboru oferty,
Informacja z wyboru oferty.pdf (164,23KB)